Sunday, October 18, 2009

my memories d ramadan 09 " aku bersabar tgu time buka posa"

ni coretan aku d blog friendster aku.,but aku copy n insert kan d blog aku nie utk kekawang nak baca lah..actualy weekends aku d ramadan mmng full maner tak nyer aku sdri terkejar2 nak berbukak posa d umah sdri,parents n saudaramara...tap masih sempat lag menapak ker kl...2x weekend lag tu...eee per baca ajer lah kan nie masih dlm Intro.., i.greatlds_kmm...heh..heh



FOOD COURT MALL - 04.09.09
“erm…dek busy dgn kerja n daily rutin aku , aku dah lama tak update blog aku kat FS nie , but today aku kerja halfday mybe nant free aku akan insert story baru nant.ok., last week aku habiskan 2nd weekend aku dlm bulan posa aku d luar, usually aku berbuka kat umah parents / family aku or umah sewa aku, but dsebabkan mereka2 yang TERSAYANG jauh dgn aku, jadik aku kena pandai2 lah bawak diri. 04.09.09..,aku nak try berbuka puasa kat FOOD COURT THE MALL , member2 aku cakap bukak kat ctu seronok..,erm ok jugak lah biler aku sampai cna, situation tak lah busy sgat ..smooth ajer.service pun ok..aku cuba dapatkan makanan kegemaran aku, MASAKAN KAMPUNG & MASAKAN THAI..aku puas hati.,aku dapat semua yang aku nak…eee..tengok ajer lah dalam pinggang aku tu,siap ader telur masin…heh..heh.., sesapa nak g makan sana, silakan lah..not bad lah..tap tempat tu mmng tertutup lah.sesuai lah ngan jiwa aku ” PRIVATE & PRIVACY ” .dan kepada semua yang melepak kat FRIENDSTER nie, HAPPY RAMADAN AL-MUBARAK to U aLL.,HOPE GOD BLESS US..Tinggal lag 1 minggu lebih kita nak RAYA.kita tunggu RAYA sama2 yerk…aku chow dulu nant free aku come back again d cnie…
SELAMAT BERBUKA KEPADA SEMUA D FRIENDSTER..,


nie aku snap dari room aku , time nie tak banyak ag kereta, masa nie aku baru kejut dari tido...time nie kul 3.45 ptg , nie area PWTC road nie
nie last last pic aku snap masa nak kuar dah dari room, dah siap2 aku snap lag 1 more pic . aku nmpak jalan dah start memanjang dah keta2 tu,aku kena kuar awal.,time nie dah 4.30 ptg.,

ok..then below nie aku insert pic2 aku masa tgu my food deliver to me...heh..heh..per2 pun ALHAMDULLILAH, bersyukur sgt dapat habiskan ramadan 2009 nie n kita tgu ramadan next year lak..


eee...tgok ah face aku masa mula2 sampai kat foodcourt, muka mencuka lag time nie...yearlah muka baru bgun tido..



aku dah slowly2 senyum dah...food aku dah sampai kat aku nyer meja ...huhuhu



" SWEET MY MEMORIES IN RAMADAN 2009 , FOOD COURT THE MALL.,"



( kat cnie santai sgat2 )

No comments:

Post a Comment